UPPDATERING!

Okej, första uppdateringen sen.. 16 augusti! ja ni hörde rätt. (läste*)

Nu kanske ni undrar varför jag slutade och vad jag har gjort senaste tiden :D! jag pallade inte blogga mer för att.. jaa jag var väl lat helt enkelt och kände inte att jag hade något spännande att blogga om :p men nu är jag tillbaka, eftersom att livet har blivit så sablarns mycket mer spännande sen jag började gymnasiet! :D och såklart har ju massor med folk med folk sagt åt mig att fortsätta med min PURE AWESOMENESS blogg :))):$ eftersom att jag e jävligt pissnödig just nu så kommer jag inte skriva mycket men ni kan få se lite bilder :D

                     
                                 

haha var berädda på mkt fler & oftare uppdateringar! :D

Kommentarer
Postat av: j'

oj egoist. du är ju med på varenda bild xD

2009-09-24 @ 19:36:37
URL: http://dyrbar.blogg.se/
Postat av: bella

Bloggkungen philip :)

2009-09-28 @ 12:13:23
Postat av: VS

SEXY SHIIIITT! ;D

2009-10-12 @ 17:33:52
URL: http://veronikasebom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0