Helg,lovblogg

Hej hej allesammans (2400 pers/dag genomsnitt) Nu har vi (max) kommit på en grej som gör att det inte är jättejobbigt att blogga och tröttnar på det så mkt, ska bara blogga på helger och lov, då det händer nåt kul! :) härligt härligt haha!
aaaaaaaaaaaaaajaaaaaa ska väl snacka lite om helgen då. Som vissa vet (för att jag har sagt det till typ hela världen) så är jag ledig på fredagar! det är så jääävla skönt. Så på torsdag satt jag typ uppe och spela dota hela jävla natten, mysigt mysigt, haha! Sen sov jag till typ 14.00 på fredagen (typ då folk slutar skolan muhaha) och morsan drog upp mig och sa att jag måste dra till pappa! ^^ så jag packa min väska och började traska till tvärbanan och åkte tåg till märsta. vafan gjorde jag sen då.. Jag kommer inte ihåg hahaha men jag tror ba jag typ satt hemma och tråka.. tror jag.. (?) ah i alla fall så sov jag på lördagen till runt två igen, så kom kin in och väckte mig (verkligen mycket ovanligt.. -.-?) och pappa skulle till en kompis och kin skulle till några kompisar och dricka lite vin haha och jag hade inga planer förutom att titta på tv och pilla mig i naveln, men så drog jag med max till dansken i sigtuna (bor han i munkholmen elr til? ingen som riktigt vet..) haha och vi kolla på fotboll och myste, sen kom det, och jag överdriver inte, typ 50 pers och man ba ööh vaaa? och vi sa typ att de va fest hos nån anann för hans föräldrar skulle hem och ja vettifan, så stod vi ute i fittkylan i typ mer än en timme och gick fram och tillbax, till slut tog jag max, öh hannes andreas eh carro och adam och 2 tjejer till kommer fan inte ihåg va dom heter (ta inte illa upp (a)) till märsta, jag och max drog till cissi där hanna och jessica var :) och uundra om jag blev glad jag har liksom inte sett hanna sen skolavslutingen :D. Max drog typ hem ganska tidigt för han var hungrig som fan och gick hem och åt tårta den jäveln, fast jag orkade inte hänga med, det var mysigare med 3 hot bruds around me hahaha. Cissi låg och sov typ hela tiden, men sen skulle vi gå ut och röka, elr a dom röka och jag titta på, och då vakna cissi till liv och vi skämta om hur kul cissi skulle vara som en gammal kärring hahaha så jävla kul :D sen ba ååh jävlar nu ska vi kröka och alla blev pigga, sen gick jag på toa och när jag kom ut låg ju cissifan och jessica och sov igen.. det var ju kul så länge det vara iaf, så det var typ bara jag och hanna som kolla på tv (saw IV xD) åå sen gick jessica hem men ja pallade inte hänga på jag var tvungen att samla mer krafter, SHIT SKRIV EN BOK PHILIP INGEN KOMMER LÄSA DET HÄR FETT LÅNGT JU, amen sen gick jag hem runt 5 halv 6 och la mig och sov och idag var ja med max och jocke och åt kebab och ja har legat i kalsonger i hans säng, JÄTTEMYSIGD:D:D:D:D:D men nu e de nog dags att säga hej då, den som har kommit enda hit får en hundring, hejhej :D<3

Kommentarer
Postat av: m

gay

2009-10-12 @ 17:33:14
Postat av: m

gay

2009-10-12 @ 17:33:40
Postat av: Din favorit flicka Hanne

Asså ofta du är halft seriöst hahahha! xD

saknar dig :)

2009-10-12 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0