Tjo!

tjenare grappen!! förlåt att jag har blivit seg på att skriva men jag har lite fullt upp med annat just nu.. Okej jag ljög jag har fan hur mycket tid som helst men man orkar faktiskt inte skriva hela tiden! haha jaja men ska väl snacka om nåt nurå, eller? jaja okej då :D! idag har jag varit med max och jocke och typ spelat lite basket och gått runt och ätit lite glass :D sen drog vi till max och jag försökte knäcka världsrekordet på 3 bananer på en minut (som den stora ne*ern i Rob & Big på MTV har tagit :D) fast jag klarade det inte.. Åt 3 på typ 1.25 elr nåt.. Tänk då att folk stod och skratta så jag börja ju också skratta så det var extra svårt! :o och jag var kissnödig.. (a) jaajjaaa sen kolla vi på yes man :P sen skulle jocke hem och äta och köpa dip och chips fast han var fett seg så jag skulle hem och äta :p mötte han precis på vägen hem och blev frestad, men jag klarade mig :) åt en FEET jävla kebabrulle när jag kom hem haha :D jadu.. Det var väl typ min dag xD ajuste, här får ni en liten dikt! Felix Lindwall är cool, han sitter på sin stol, han gillar hammarby för på AIK kan man spy! han är min bästa vän men han ska aldrig få en spänn! han leker ball i sitt stall och håller i en mall om hur man bygger en tall och leker lite kall, men han är söt i alla fall! JAA den var väl fin !? :D<3

nu ska jag fan gå och sova! gonnaaaatttt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0