Tizdag

Tjosan!

Jooooooobbig dag asså.. 2,5 timmes fysik prov, inte kul! Vissa frågar ville jag bara spy på, fattade ingenting, haha! och jag började må fett dåligt på franska lektionen och blev fett snorig och shit så jag tänkte gå hem men först gick jag till max och drack lite oboy och åt en kaka (a) ja ni kanske ser på bilden att jag är GRYM på att INTE spilla... (a) hahaha jag e fan kass asså.. :D ajuzte vi hade typ mer än en timmes rast efter nationella provet så jag satt och snacka med sammy om saker som inte många fattar, man måste vara lite RAND0M! ^^ och jag körde lite freestyle-rap haha jag var ganska grym ;) Erik gillar te, Erik gillar te blabla något sånt haha :D och nu sitter jag och tittar på program om vargar fett awesome! :o

haha ja det var allt för mig njut av bilderna nu föfan! peace out homedog! xD

sam Jadu.. undra vad han tänker på?

 HAHA jag spillde inte oboy någonstans! ;)

gay Haha dagens modell fett sexig asså!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0