TBX!

HEEEEEEEjZZZZZZZAAAAANNnNNnNnN, MITT TANGENTBORD FUNKAR IGEN! :DDDDDD<3 så nu får ni börja läsa igen hihi :D

jadu jag orkar inte berätta vad jag har gjort alla dessa dagar men jag har väl gjort massor för jag har ju lixom kontakter och de vill inte ha nog av mig! :O Men jag kan berätta om igår och idag iaf! (yaay) jaaa igår hade vi brännbollsturnering(stavas det så?) haha och det var väl roligt fast inte när typ e jadu nämner inga namna DENNIS och GEORGE!! elr a typ alla men dom 2 börja.. tror jag? haha ja och vi typ förlora allt utom 1 match!! :D elr två kanske? 8A sög ju dolme asså hahaha och på lunchen åkte ja o fia till willys o köpte coola :D mums och jocke kom dit oxå och han sa att det var självmord att bli skjutsad utan hjälm av fia.. Då blev jag rädd, men vi klarade ju oss såklart för sofia e grym! :D haha jajuste fast hon utnyttja mig lite oxå, jag fick stå i kö till kundtjänst i typ TIO minuter dog asså! elr ne för jag tog typ 9834753 enhandslyror medans så det var lugnt :O haha:) Och så gick man och trodde att man skulle få skjuts till rosersbergs station men NEEEEEJ då kom AAIINA ABO JAO FUCK DA POLICE NIGGAH! haha sant ju. :( så jag fick gååå men det var fan endå skönt gick helt själv hela vägen haha (tönt) och NÅGRA I NÅGON FUL BIL KASTADE EN VATTENBALLONG PÅ MIG SÅ JAG BLEV HELT BLÖT OCH DET VAR MINDRE SKÖNT!!!!!!!! NÄMNER INGA NAMN DANIEL OCH SEBBE KANSKE!?!?!?!? fulaste bilen jag någonsin sett BTWWWW!!! (by the way för er som inte är nördar och fattar sånt :)) och just de jag och marcus gjorde kladdkaka!!! elr ja sockerkaka med chokladsmak, men det var okej endå haha :D visar lite bilder från det haha xD och ehm ja tyvär blir det ingen bild på söta mig idag :( jag pallar inte så jag bryter mitt löfte.. (oh nooees) men ni får se mig igen imorn såklart sötnuuzzar! :D OKEEEEEEJ vafan har hänt idag då tänker väl ni nu (såklart(?)) jadu det börja med att jag vakna sent, och cp tåget åket cpfel åt nått jävla cphåll och jag fick cpdamp, men det gick bra tillschluuut, jädrans tattartåg dra och käka lite mango! aja men sen kom jag till skolan och alla sa att JA IDAG HAR VI BAAD! jag ba.. -ööh.. va..(?) -.-' så jag gick till sätuna och BAXA min pappas badbyxor (hihi Me iz BAD BOY! (A)) ja sen drog vi och åt lite sen bada vi haha fett kul att bada med Jonah, trodde han skulle drunkna, men det gjorde han inte (FAAN!) haha men det var kul endå och george hoppa i naken fast tjejerna o sjuan missade det! :o haha. Sen var jag och Dennis lite bad boys och hoppa i poolen fast vi inte fick , IHIHIHIH! :D osså va de bara sex minuter kvar när vi stod typ nakna i duschen.. :S så vi kuuuuta nakna till bussen! not, men vi klädde på oss snabbt och vi haaann :D:D:D men den där jävla GAWADEN (busschauffören) ville inte släppa på vissa från klassen för de hade inte busskort, och de sparka på bussen när den åkte så han tvärnita och ba SPARKA IGEN! hhahaah asgarv! :D jasen gick ja Dennis och Eric till skolan och fan jag satt där i två timmar och lekte med felix , jätte schkojjsigt! haha ja nu finns det väl inte mkt mer att berätta, jo, simon glömde att gå av i rotebro så han fick gå av i norrviken och åka tillbaka, haahahahahah fett synd xDDD :D JAA nu tycker jag att jag har skrivit PÅ TOK för mycket asså, om ni ens har orkat läsa enda hit får ni en tia.. not, men endå haha jaja nu blire bilder och sen ska jag soova :D JUSTE fick mitt visakort idaag haha liet sent men jag e fett glad nu :DDD

GONNAAATTTT PÅ ER SÖTNOZAR :D<23232132343643333339887687

 SÅ HETER JAG PÅ PLAYAHEAD, FETT COOLT ATT JAG HITTA DET PÅ EN BIL!?!?!? :DDDDDDD

 Här va typ 100 lastbilar som åkte runt och tuta kl 23 i lördags haha så jävla coolt :D

 DA tattoooo jag gjorde på max, så jävla snygg? tänk dig sooolskeeen duvet sommar och grejer få in da feeling mannen haha :D

 Min och marcus chokladsockerkaka ;D

 ähm, ja.. strula? <3 han ser ut som en anka................!?


Kommentarer
Postat av: Emelueh

Hah,ofta ni bara åt halva kakan. Ni som är så tjocka :O

2009-05-28 @ 17:10:18
Postat av: Anonym

hahaha du e ju knäppppp

2009-05-28 @ 21:19:42
Postat av: argphilip

JAMEN EMELUEH VI SPARADE för att min pappa e fetare och han skulle bli arg om det inte fanns nåt kvar.. >.<

2009-05-28 @ 22:55:53
URL: http://http://phillehoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

WTF???

2009-06-15 @ 01:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0