Söndag

Hejhopp.

den här dagen vörjade segt och äckligt asså fyfan va tråkigt, satt o kolla nära jacob höll på med line rider... -_-, och juste jag gjorde en grym grej av massa vatten ballonger haha (utan vatten :P) ni ser på bilden ;D haha sen drack vi lite cola och kolla på nån kille på discovery som åt grodor. fy. asså rå >.< haha :P men sen kom viktor hem som en ängel från ovan med en boll så vi spela lite futboll och basket :D haha jag ägde. nu e jag hemma igen.. fan ja vill köpa skooooooooor nuuuuuuuuuu! men måste vänta tills det blir barnbidrag så vi kan bli stekartrillingar HAHA ni vet själva vilka ni är. fan asså oooorkar verkligen inte med att gå till skolan imorn. hoppas jag blir sjuk.. fett skönt för åttorna, dom har prao i en vecka till.. :( jag vill oxåååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!

ajjjaaaaaa de va allt för idag tror jag nu ska jag gå och duzcha haha peace out homedog! xDhaaa vattenballongsmonstret!!!!!!!!! GRRRR!!!! :D

HAAHHA marcus dampa på drogkampentröjan!!! xD

Kommentarer
Postat av: Makuus

Ofta du la ut bilden när jag dampa på tröjan HAHA!

2009-05-10 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0