Sjuk nr2 xD

Hej igen! :p

mår lite bättre nu faktiskt har sovit några timmar i soffan och kollat på program om bläckfiskar! :o haha. 
Nu sitter jag typ och spelar lite xD asså shit när jag satt och kolla på tv så hörde jag något ljud som lät som grannens borr, för de håller på att renovera så det är inget ovanligt. Men det var tydligen min lilla kaffe-mixer-snurr-grej som jag hade försökt sätta på när jag skulle fluffa till min oboy hahaha fast den gick inte på då och det tog typ 5 minuter innan jag fatta att den på något sätt hade satt på sig själv! den va feeeeeeeeeetttttt varm när jag stängde av den shit asså jag trodde det skulle börja brinna hhaha :P ja det var mitt lilla äventyr för nu!

yalla hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0