ShoO!

Tjena mitt bena!

kom nyss ut ur duschen och NÅGONTING var fel det gick inte att ha på 100 grader som jag brukar -.--.-.-. det var fan kallt asså! men det var endå skönt haha va fan jobbigt att spela basket med max oxå :P sen va vi med samuel lite oxå :D sen kom gaysockerbarn och gaystoffe på sin gay moppe och dom SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG på basket ! jspeciellt christian! fyfan va dålig asså! jag ägde ju såklart, som vanligt :))))))))) det tog ett tag att fixa pumpen så att vi kunde pumpa basketbollen men tillslut gick det ;D sen drog ja o max hem till han och chilla lite, jag somnade typ, som vanligt ^^ ja och nu sitter jag här i min ensamhet.. joina..? :/ haha de lugnt jag har modellbilder på min mobil som dennis har skickat till mig(TACK DENNIS!!!!<3<3<3<3<3) haha så jag e aldrig ensam! (a)

FAN nu ska jag spela lite DotAAAAAAAAA och äga lite HiHi! peace out homedog! :D            

Kommentarer
Postat av: Aenarian

Du ska inte kolla på såna bilder :O

2009-05-12 @ 21:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0