Lördag

TjEnIxxxxxxxXXXxxXXxXen mina tusentals läsare! :)

vafaaaaaaan har jag gjort idag då undrar ni!? först vaknade jag av ljuvt fågelkvitter och lyckligt sommarväder. NOT, av en äcklig jävla borrjääääävel klockan sex på morgonen, vem faaaaAn borrar då?! jävla nolifer, dö långsamt. Men efter ett tag somna jag om till klockan 12 typ. Drog första morgonpissen, och åt lite frukost, bacon & ägg you know ;) och min farsas tjejs farsa va där och jag fick 100 spänn:D:D:D::D::D! Sen messa max mig PRECIS när jag messa marcus och fråga om han hade pengar för annars vill jag inte vara med han. HAHA. sen kolla jag på nåt program om ormar asså omg den hade ätit en alligator föfan va stor den var jag blev fan rädd. och en chimpans hade kidnappad en unge HAHAHA fett synd :P aja sen drog jag till max och vi snacka om hur seg marcus var. sen drog vi och träffa danne och maacus och tattade runt i tuffa märsta. Och spelade lite basket och grejer fan marcus va bra bara för att jag berättade om mitt hemliga kast!!-..--.- gay.. ja förlora båda gångerna :p sen drog vi och tog lite godis och nu sitter vi här och snackar om just det där basketkastet och äter godis :p lägger upp nån bild sen :D och kaninvideon kommer snart oxå, jag lovar, var lugna!

peace out homedog!!!!!!
hhaahhaahmarcus är sötnöten nr.1! haha

hhscht3karn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0