Lördaaaaaaaag

SHoOOoOoOooOOooooooO len!

idaaaaaaaaag (i morse) sov jag på soffan och det var jävligt skönt.. TILLS KIN VÄCKTE MIG KLOCKAN 7!!! okej klockan var halv 11.. Men endå tidigt! sen så lyssna jag på nåt jävla skit på radion.. Melodikrysset heter det för dom som vill veta, haha. sen åt jag lite mackor sen drog jag till Emmailemma för marcus var där och så spela jag lite basket med jacob och marcus :D fan jag har märkt att jag spelar basket jävligt mycket nu :O! haha. Sen drog jag och marcus till willys och köpte lite coookacoooooooooola 8-D (fettonördar :)) sen drog vi hem till mig och chilla lite grand och sedan hände något hemskt. Jag spillde FANTA PÅ MITT FINA RAZER TANGENTBOOOOORD!!!!!!!!!! :(((((((( så jag fick panik och skrek MARCUS HÄMTA PAPPER!!!!!!!!!!! och han sprang som vinden och hämta och jag tog fram en jävla verktygslåda och skruva upp hela jävla skiten och typ tänkte torka innuti, men efter trettioskruvar och stor rädsla av att få en el-chock så förstod jag att allt var i onödan. MAN KOM INTE ENS ÅT JUST DÄR JAG SPILLDE!!!!!!!!!!! jävla fitthelvete.. och nu e typ p, a, -, och m-knapparna fett sega, speciellt p!!!!!! :( men pappa får fan fixa det när han kommer hem :D aja sen drog jag och marcus till sätunaskolan och spela basket, ja som sagt, har spelat mycket basket på sistone xD sen drog vi och åt pizza, 170 spänn! fyfan jag e urfattig nu ju :( haha men det är lugnt jag blir ju rik när jag blir toppskådis ;D hahaha:). Vi träffa gaymax och jocke och dom körde runt på sina kewla moppar och hade inget att göra xD och emelie och frida träffa vi oxå, ajuste cissi och jessica, och albert och egon, och pelle och gilbert, och nisse och frisse. OKEJ nu överdrev jag lite hihihi kul va? -.-' haha sen drog ja o marcus till sätuna parken och då kom dennis med sina bögkompisar haha :D nu sitter vi här och tråkar.........!  nu blir det lite bilder ;)))))))

 Här är mitt kära tangentbord som jag spillde fanta på. :(

 dagens bild på mig, :DDDDDDDDD


Kommentarer
Postat av: Aenarian

När du blir rik kan du köpa hundratals tangentbord att spilla fanta på.

2009-05-17 @ 20:14:57
Postat av: Anonym

Sweet!

2009-05-17 @ 20:20:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0