Idag

TJENARE!

Fyfan va jag är trött idag asså. vet inte riktigt varför, dagen har endå varit ganska chill.. förutom att allt arbete jag gjorde om fucking buddhism blev förstört för att datorn hacka upp sig ! då ville jag bara dö asså -.- men svenska lektionen var ganska skön och det gick fett bra förutom att henke skulle tjata om sitt fucking bluetooth hela tiden (fråga mig inte varför) :) och juste! jag hittade en frisbee på skolgården och drog ut med några från klassen och börja kasta lite, och jag märkte att jag var JÄVLIGT AWESOME på det! seriöst jag var en frisbeegud. på andra plats kom George, sen Dennis, och Eric kom sist för han va inte så bra. fast sen så kastade ju George såklaaaaaaaaaart upp frisbeen på ett tak. hora. så då åkte han ner till sista plats istället, grattis Eric! :D Efter det kollade vi på Kung fu panda på mattelektionen och det va chiilll asså haha :) nu ska ja packa ihop lite och dra till morsan. fan va jag måste jobba med SO nu asså. :(

HARE GÖTT soewthnåwzzzahr<3!


Kommentarer
Postat av: mrs.ronaldo

haha ja kastade bääääst XP

2009-05-08 @ 10:18:47
Postat av: Aenarian

Woo jag kom inte sist :D

2009-05-08 @ 18:07:40
Postat av: Aenarian

Woo jag kom inte sist :D (och skiten här tog bort min kommentar :<)

2009-05-08 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0