hallojzan

Hejsan alla KISAR som de säger på playahead!

här sitter jag och äter pirog i min ensamhet :) fast jag åt ju nyss pizza med några, nämner inga namn, Sofia HhHhHurrtttiigg, Anna zahjaxchzchsajjakovzzschkajjjzchja, Joakim(Jansson(?)) vet inte riktigt vad han heter elr om han stavas så :D och vi två delade på en kärlekspizza! haha den var sjukt stark! :o jag och fia hade date(dejt) bara så alla vet, jocke om du läser, bli avundsjuk, vi åt till och med från samma tallrik!! hihi ;) asså typ 20 lärare var sjuka idag så jag och dennis gick runt lite här och där och satt framför datan och lite så och det var chill haha förutom att dennis var lite surig först men blev lite gladare sen och det var ju bra :DDDD nu vill jag äta min pirog ifred! :D

heeejdå§

 puss <2333<333<33<3<3<3<<3<333

ajuuste jag rappade grymt idag asså borde få ett pris fråga alla i min klasss!" !!! :D

Kommentarer
Postat av: Aenarian

Du sög på att rappa haha lär dig rimma

2009-05-28 @ 18:04:20
Postat av: elleonor

du borde gå rappkurs /;

2009-05-28 @ 18:55:52
Postat av: Anonym

Yeh, date med mig ;) myyyys!

2009-05-31 @ 15:04:03
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0