Freeeeedag ;D

Fett konstig dag asså, vakna av att pappa och kristin bråka haha (yes):D . Nej men seriöst jag blir fan rädd dom snacka om att flytta ifrån varandra men det är nog bara skitsnack som vanligt :) aja iaf, det har varit fett chill för mig för jag va sjuk i två dagar sen idag när jag kom till skolan så känns det som att jag har varit borta en helg och det är måndag. FAST DET ÄR FREEEEDAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDD hahaha jawg äwr glawd :))) jadu vettifan va ja ska skriva mer :o hahaha george tog henkes tröja och gömde den fett kul ahhhahahhhahaHAHAhahahahaHAHAHAHhahahaHAHAHAha!!!! o0kej så kul var det inte, men lite. Ja och nu sitter jag här och väntar på sega marcus haha palla rix FM skiten asså :p

nu ska jag ta mig en liten aprikos och kolla på djurprogram, ha de gött!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<333333333


l FÖRLÅT att min kamera suger man ser inte riktigt hur fucking söt jag är men lite ser man iaf (a)!

Kommentarer
Postat av: ey kompis

HAHA SLITEN SÖTNOS!

2009-05-15 @ 16:07:11
Postat av: Aenarian

Hur smakade aprikosen?

2009-05-16 @ 13:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0