FREEDAAAAG!

Tjenare KiSeN!!!
SOLNA TATTARE!!!!!!!!!!!! :D

Dagen börja med att jag försov mig och tänkte nästan stanna hemma fast morsan spöa mig lite och då var jag tvungen och gå. Pallar inte skriva om skolan för det var väl en vanlig dag typ :P
efter skülan drog jag max och jimmy till stan och gick runt lite kolla lite affääärer och så. Sen drog vi till lugna donken där en jobbig djävul från ballar av stål kastade vattenballonger ner för bron. elr ja han gjorde inte det just då men HAN HADE GJORT DET PÅ PROGRAMMET! max och jimmy drog en trappa ner i donken och jag gick runt där uppe som en borttappad kyckling och fick ringa max tillslut för att hitta dom -.- och där nere va vi typ helt själva så vi hade ballongkriiiiig :D:D:D:D fett KEWL! sen drog vi till stureplan och jag hade en ballong under träjan på ryggen som ringaren i notre dame och gick runt som ett cp och skrek SOLNA TATTARE!, sen kom en kaninjäävel och jucka mot mig och drog ner mitt huvud mot hans kuk!! jävla pervo. lägger upp en video på det strax ;) jaaa sen gick vi runt ett tag sen drog vi hem till märsta. sen gick vi till jessica och hade intimt samlag med varandra! nu sitter vi här och kuk canada leder med 1-0. horor. ajuste jimmy gjorde en liten blanding av JIF fläckborttagning, cola, maskros, lite olika blommor, snus, cigg, godis, vodka, cider, mitt hår, socker, peppar,2 olika sprutparfym, kapsyl, popcorn, en sportbil från ett kinderägg,prutt, och lite pinnar :) smaka? och det är bara början! pallar inte skriva mer nu så hare gött  och sakna mig inte för mycket, hejdå sötnozar<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0