Damp asså

Shit asså det är fett svårt att sätta header jag fattar ingenting jag får damp SERIÖST ASSÅ!! det är säkert lätt när man vet men jag vet ju inte!!! haha :P aja ska väl berätta om min dag.. jaadu det har väl varit lite som en vanlig skoldag men jag dennis och dadda drog om hämtade en frisbee som jag hade gömt i en kruka utanför willys i lördags HAHA och den va kvar haha fett skönt asså :p sen drog vi tbx till skuulan och spelade lite haha och vi hade en knasig regel, vi kastade lixom över en liten vattenpöl som vi kallade för sjön xD iaf, regeln var att om man kastade ner den i vattnet så skulle man kråla på mage och hämta den ;) vilket ingen följde såklart haha :P och btw, dadda SÖG! han kastar som en gris. dennis fick fan in schvunget endå haha (men inte lika bra som mig (a)) xD haha jaa det var den dagen det :p nu ska jag gå och sova haha fett trött  :D och juste, jag ska börja med att ta kort vaaarje dag på mig själv efter skolan haha det ska väl bli knasigt ;) JA DET SKA DET!" :D ha det så bra sötnozar och peace out homedog! xD

 Jamen så här såg jag ut idag då haha men med tjocktröja som jag inte har någon aning om vart jag lllaaaggggggttt..


Kommentarer
Postat av: bryychan

jag e fan bäst att kasta freesbyie ;)

2009-05-12 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0