Adela!<3

NUUUUUUUUU ska jag skriva om den sötaste personen på joooorden (a) den finaste sötaste adeeeela (a) hon brukar vara elak mot mig ibland men innerst inne vet jag att hon e snäll och söt och det är hon ofta :D den som är elak mot henne KOMMER JAG KNULLA SÖNDER, elr jag kommer säga åt nån annan att göra det beroende på hur stor du e (a) asså jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer haha xD men adela är en gullig jävel och jag behöver inte beskriva henne för alla vet ju redan vem hon e  ;D haha ni som snart gå och lägga er, hoppas ni drömmer om henne för då kommer ni må bra :D hejdååååååååååååååå§ haha

Kommentarer
Postat av: adela

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-05-10 @ 20:53:57
Postat av: Rwsh

haha bra philip

2009-06-12 @ 00:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0