ABO!

Max står och sommarsteker vid nån kewl buske!
Hejsan hoppsan lillebror!
Asså är det någon som skulle kunna hjälpa mig med typ design och sånt.. :(? Jag vill ha nåt fint juh!
Amen iaf, dagen har varit lite konstig, va me Dadda och Dennis ett tag och titta på 3 guys 1 hammer och tatta runt lite.. Sen drog vi till skolan och jag följde med Ena och Matilda till Willy:s för hon skulle snacka med da big boss om hennes sommarjobb som hon ska ha där :) och då tänkte jag lixom att jag skulle passa på och fråga om det fanns något till mig oxå.. men jag var liiiiiiiiiiite sent ute dårå. men det förstod jag nästan redan.. -_- men ja. sen splittrade vi vägar och jag kontinuerade min färd mot nya hopp och äventyr!!!!!!! och efter ett tag fann jag mig i sätunaparken och snacka med några tattartjejer och en av dom fick en macka av mig sen hade vi sex. not. men hon fick en macka. sen satt ja framför datan lite graaaand och sen drog ja till max och tattade lite.. Han ritade sina jätte coola klotter grejer.. (geek) haha, sen drog vi ut o köpte lite godis sen blabla sen tattade vi lite med cissi oxå som köpte en paprika och en gurka, och solglasögon på preem. största töten eeeeeeever.. haha. och jag råka smacka ett litet hål i max lillbrorsas fotboll.. jag e så grym! :)
sen spela vi basket med den och vem vann? jag. såklart. vem annars? SHIT asså nu har jag skrivit jävligt mycket ingen kommer vilja läsa det här haha fett gay hihi hejdå lillebror!


Kommentarer
Postat av: mrs.ronaldo

haha de e så härligt att läsa din blogg XD du e verkligen dig själv XP

2009-05-07 @ 11:52:54
Postat av: mrs.ronaldo

fin bild på herr johansson förresten ;)

2009-05-07 @ 11:53:56
Postat av: TATTARE

PHILIP DIN LILLA TATTARE

2009-05-07 @ 23:09:35
Postat av: TATTARE

PHILIP DIN LILLA TATTARE :D

2009-05-07 @ 23:09:55
Postat av: TATTARE

PHILIP DIN LILLA TATTARE :D

2009-05-07 @ 23:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0