Torsdag

Tjena min kuk som är lika stor som mitt beena!

vaknade nyss och måste packa för jag ska till mörklinta med marcus imorn tills på söndag :) elr smörklittan som emelie kallar det.. Jag är sämst på packa asså hur viker man tröjor(?) HAHA ^^ och jag har 143 spänn på kortet så jag och marcus ska köpa jätte mycket gött och bli ännu fetare! =) fuck att det regnar asså, fett tråkigt.. :( men men man får väl hoppas på det bästa haha. Och innan jag kommer till marcus ska jag åka till emelie och ge henne en jäättteestor kram OM hon är hemma, för att hon e sur för att hon inte fick en igår haha^^ jadu har fan inte mer att säga utan att jag är grym på att öh dricka oboy! hejsvejs

 Är han inte söt? bilden tagen av the best fotograf in the världen(jag) :DDDDDDDDDDDDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0