Snart fredag! :D

Hejsan alla KISAR! jag är en glad prick på 15 vintrar och jag gillar långa promenader på stranden och att stå i trädgårn' och ränsa ogräs. Om du vill impa på mig dyker du upp med en kärleks-rulle och lite hemlagat!

...................... Varför skrev jag det där.....? det får bli som ett.. Ja vad ska man säga, olöst mysterium! så ni får sitta där och klura ett tag!!!!!!

jaaaaaaaaa dagarna går fan fort nu asså.. Men endå inte! det är ju en hel VECKA kvar till lovet!!!"#¤%&/() Men det är ju inte så mycket......... Jaja skit samma, nu är väl typ planen att jag ska berätta vad jag har gjort de senaste dagarna!? OKEJ DÅ, jag gör väl det. hihi :) Öhm ja i måndags åkte jag till liljeholmen för jag skulle ha intagningsprov nästa morgon (nervöstnervöst) och då gick jag runt och vettefan va jag gjorde jag gick typ vilse kan man säga, men jag håller mig till detta sjuhelvetes smarta öh ja uttrycket elr jag vettifan va de e :o ; Om du inte bryr dig om vart du är så är du inte vilse!!!!!! Och precis så var det för mig! :) och nästa dag(tisdag) hade jag intagningsprov till gymnasiet, och det gick väl.. bra? elr ja vet inteeeeeeee >.< haha hoppas det iallafaaall! jaja och samma dag var jag med Emelie och usch så dryg hon var jävla datanörd så jag gosade med katterna istället.. :$ HAHA, ja och i onsdags så var jag med marcus och sen sov jag över där och vi låg uppe till halv 4 och snackade om våra privata delar.. :O elr nja inte riktigt men vi prata :D var JÄÄÄÄÄÄVLIGT trött idag asså sov typ 3 timmar när jag kom hem och det var skööÖöÖöönt! och idag var vi på august strindberg muséet och kollade på hans gamla möbler i hans gamla lägenhet det "blå tornet" som det kallas.. Jäättee kul var det där. not. Efter deeeeeeeet så gick jag och Dennis runt och vafan gjorde vi typ spela guitar hero och satt i massagestolar... :S haha det var ju lite skoj, sen sov jag på tåget hem oxååå, aaaaah skööönt :DDDD Ja nu får ni se en elr kanske 2 bilder av söta jag för jag e så jefla söt i min nya keps 8-D!

 OUH  COOLASTE KILLEN I STADEN JAOOO hahaha

HAHAHAHHAAHHHHHHAHAHHHAAHHAHAHA
AHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAAHHHAAHHHAHAHAH JAG SKITER I OM MARCUS SKÄMS!!!!!!! :DDDDDDDDD

 DARKNESSSS FÖRFAN!!! haha onödigaste bilden 3v3r!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0