Särsta e fett sär

MEN SHULULULUUUUUU ABOOW FINASTE GÖTT DU HAR GUZZEN!

Nej men hejsan! gud vilken fin kropp du har tjejen!          

........................?

men iallafall! tjena! idag fucking vaknade jag för att de va nåra feta gubbar här och fixade så vi fick vår säkerhetsdörr och jag fick helvetes ont i huvet! och det går fan inte att sova här för att kin jobbar ju fan alltid hemifrån och DÅ FÅR MAN FAN INTE SOVA TILL MINST 10!!!! shit asså fett jobbig KAN HON DRA TILL SITT FUCKING JOBB NÅN GÅNG!???!!? längtar till mamma.. haha aja iaf, jag har typ suttit och spelat hela dagen men typ vid 5 tror jag stack vi till särsta och jag badade med jeppe och virre (stock och burre) och vi fångade en orm!!! som steve irwin!!(RIP BROTHA!) och vi gjorde skit coola hopp ifrån bryggan asså shit va guld! jeppe vågade inte göra bakåtdyk för han e n00b ja o virre p0wnade han så hårt asså! jaaaaa sen har jag typ spelat lite mer haha och nu ska jag väl typ sova snart elr nåt :Ö btw sofia brask tänker inte göra någon blogg så alla vet..! HAHA joo den ska heta likamobbadsomphilip.blogg.se!

peace out homedog!! ät mkt korv!!


Kommentarer
Postat av: brask

likamobbadsomphilip.blogg.se inte töntigt:O:O:O

2009-07-01 @ 00:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0