Hello!

Tjosan bloggen! ska börja blogga som vanligt nu igen, jag vet att jag har varit jävligt seg, men nu blir det ändring! =) 
Ja vad har hänt då? var med marcus efter skolavslutningen och JAG FICK EN DIGITALKAMERA! :DDD fyfan nu blir det bilder asså^^ nu sitter jag typ hemma och digesterar min big mac plusmeny -.-'... hihi :) knarkar sönder The Black Eyed Peas nya skiva The E.N.D (The Energy Never Dies) vilket är en helt grym skiva! älskar att de blandar mina absoluta favorit musikstilar house och hiphop till en grym fusion ;) Är det någon annan som har märkt att mycket hiphop har blivit mycket påverkat av housemusik!? som t.ex Kanye West, Flo rida.. Jag tycker det är en bra sak i alla fall! :D japp det var väl vad jag hade och säga till om typ då =) Nu ska jag titta på ett scrubsavsnitt så jag kan fördriva tiden lite mer medans jag patchar wow.. ;) ses, nu kommer lite bilder xD!

 seriös!? who knows...

 imma fuck that nigga UP!

 Jag nördar DotA! COLAN E REDAN TOM! :(

 SER DET UT SOM ATT JAG FLYGER FALLSKÄÄÄRM!? :D tog bilden upp  och ned, visst e jag knazig? :)

 så jävla rolig att jag SCHITER NER MIG! :D

Kommentarer
Postat av: kattis

PHILIP!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

2009-06-13 @ 16:08:58
URL: http://kaattiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0