Hejdå.

Fan va konstigt det känns.. Har gått på centralskolan sen jag var runt 6 år, det är som en del av mig typ.. Blir så konstigt nu när man har sommarlov och inte kommer tillbaka, utan man kommer till ett helt nytt ställe med nya personer.. Och det kommer väl säkert bli skitkul, men fan vad jag kommer missa det här stället lite granna.. Tack för allt alla sköna personer och fuck er alla osköna personer :D har varit jävligt kul att lära känna alla och få många kompisar. Jag vet ju att vi kommer hålla kontakt via internet och telefon och så, men det är ju inte samma sak som att träffa alla i skolan varje dag, och jag vet att det inte är många jag kommer att träffa eller bruka träffa utanför skolan :/.. Jag tänker inte skriva upp några namn eller så för jag är rädd att jag glömmer någon hehe, men tack för allt även om folk är dumma i huvet ibland :). Kommer aldrig glömma åren på central! alla ska få jätta många kramar imorn!!!!!!!!!!!!!!<33

BILDER FRÅN BALEN! =)

     
                        

 
NU BÖRJAR JAG SE FÖRSTÖRD UT, MEN DET BJUDER JAG FAN PÅ!!! :D                                        
         hahaha hanna^^
 

Kommentarer
Postat av: /Matilda 9A

Philip du är banne mig bäst,

klassens radio och roligaste person!

Kommer sakna dina roliga kommentarer och grejer.

Men vi får hålla kontakten på nå sätt.

You rock!

2009-06-10 @ 14:21:03
URL: http://noobilishes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Philip vad har jag sagt om att lägga ut fula bilder på mig :O ? <3

2009-06-10 @ 14:54:14
URL: http://hhhurtig.blogg.se/
Postat av: J'

kommer sakna dig grymt mkt philip. klassens underbara lilla clown (: <3

2009-06-10 @ 19:49:56
URL: http://dyrbar.blogg.se/
Postat av: Samuel

Du är fan skönast!

Lägg ut dom på Facebook! :D

2009-06-11 @ 13:09:02
Postat av: missBrag

Jag vet.. jag är grym på att gömma ^^

kommer sakna dig Philip :')

2009-06-11 @ 16:48:39
URL: http://missbrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0