tagen av dyrbar.blogg.se! :P

JAG HAR :
Ett förhållande: nej
En bästa vän: ja
Haft ett seriöst förhållande: typ
Dejtat en av dina bästa kompisar: näe
Blivit kär vid första ögonkastet: fortfarande lika kär
Fått ditt hjärta krossat: ja
Skrikit åt en lärare: ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja föfan
Några smycken som kostat över 1000 kr: har inga smycken haha
Rökt: nej :)

DAGENS:

Klädsel: wesc jeans små strumpor bbkallingar mouli tshirt mouli hoody fredperry keps och några brillor haha :)
Frisyr: vaxlöst eftersom att jag tog keps istället ;)
Låt: LMFAO - Scream my name
Vill ha: henne
Sjuka: wut?
Drog: läsk
Köp: expressen
Godis: popcorn :)
Attityd: random
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: fitta vilken sexig hora

FÖRSTA:
Bästa kompis: marcus (fortfarande)
Bil: ehm.. ferrari :o  :)
Kärlek: kommer inte ihåg :P emelie kanske. om vi pratar allvarliga grejer haha
Husdjur: katt?
Semester: bulgarien 06 med farsan tror jag :)
Jobb: inget jobb än :P
Köpta skiva: har fan aldrig köpt en skiva.
Piercing: inga
Konsert: kommer inte ihåg
Fylla: ingen :)

SISTA:

Personen som sms:ade dig: jessica
Personen som du kramade: eh.. marcus kanske haha
Peronen som ringde dig: kristin :P
Du sa till din pappa: hejdå! haha
Person du sa 'jag älskar dig' till: kommer inte ihåg
Alkohol drycken: vet inte cider kanske
Bilfärd: par dar sen
Filmen du såg: pirates of the carribean :)
Gången du grät: igår
Måltiden: köttbullar och mos haha :)

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Ja jag längtar!
Våga hoppa bungyjump: jaa kanske :P
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: haha fan vet jag får väl se :p
Kalla dig själv lycklig: näe
Hellre ta bilden än vara med på den: vara på den!
Kunna gråta över en kille: mm
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon: ja det händer väl
Kunna springa 50mil: för vissa personer ja

VAD:
Gör du just nu: lyssnar på musik och skriver det här :p
Ska du göra imorgon: vet inte hänga med nån güzz :)
Säger du till dig själv när allt känns svårt: det löser sig.
Har du med dig in på bion: läsk popcorn och roligt folk
Är det för färg på dina byxor: just nu? gråa mjukis med röda fickor :)
Är det för väder hos dig just nu: de e fan natt jag ser inte men det är väl mulet
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ansiktet, da ass
Skulle du göra om du vann på lotto: det beror på hur mkt.. kläder, resor.


Kommentarer
Postat av: J'

baxar du grejer från min blogg din lilla phillehoooooe? :O tihihi

2009-08-07 @ 00:22:41
URL: http://dyrbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0