Måndag

tjenis penis :) idag har ja varit med max och vi var till zap och la undan en tröja som jag ska köpa på typ onsdag om den inte finns i stan ^^ sen var vi med cissi och både ja och cissi ringde hanna men hon ringde bara tbx till cissi och inte mig :( jävla drygo :D och nu ska jag typ käka och sen dra med max till cissi och vi ska hyra film och käka massa godis :D! och imorn ska jag marcus maax och jimmy till stan och de ska bli chillination :D nu e maten klar så ha de GÖTT!<3


 haha cissi sötnos :D

Kommentarer
Postat av: missBrag

Naw .. blev du ledsen för att jag inte ringde tillbaka? :/

2009-07-27 @ 18:45:11
URL: http://missbrag.blogg.se/
Postat av: cissi :)

fyfan vad fuL!!!!!!

2009-07-28 @ 00:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0