LÄNGE SEN!

fan det var jävligt länge sen nu! men jag har lixom varit i norrland i lite mer än 2 veckor så.. ja och jag har varit lat oxå ^^ BUT IM BACK! :D

aaaaaaaaaja jag tänker fan inte berätta om varenda jävla dag i norrland men jag har badat och fiskat och sånt, det var kul, men det är kul att vara hemma. Idag har jag cyklat med max och jocke :D det var väl kul men lite skämmigt för dom kan ju inte ens köra på bakhjulet och jag måste styla inför alla HELT själv! sen cykla jag och max till eurostop haha nolifers men det var kul :p nu sitter jag och äter almondy mandelkaka haha och ska chilla lite hemma : ) Nu blir det bilder som alla har längtat efter! ^^^

 ingen vacker syn. jag vet. jag ramla i brännässlor :( haha xD och ja det är mitt asscrack :)

 kände mig lite cool så jag tog en cool bild : )

 jag och dreggelpelle <3

 vi gillar majskolvar!

 SNYGGT HÅR.SE HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0