Fredag

cha cha phillebooi här! hahaha xD

nu ska jag bara säga att jag skriver bara för att hanna har bett mig i typ flera timmar nu och så liksom jag måste ju vara snäll mot henne och skriva lite ;) Idag har jag typ sovit till 3, drömde om hanna hela natten, sen kolla jag på pirates of the caribbean 2 :) sen drog jag typ ut och gick haha hade tråkigt och medans tänkte jag bara på hanna :) nu sitter jag typ och äter estrella indian popcorn och tittar på allt som hanna har skrivit som t.ex. "PHILIP SNÄLLA SKRIV ETT INLÄGG I DIN BLOGG JAG ÄLSKAR NÄR DU SKRIVER!!!<<<<333<3<3<3<3" och det där vara bara ett av typ 100 st.. Tjata LITE mer, snälla du! jaajaa nu ska jag återgå till att kolla på alla mina 83 osedda videos från subscribers på youtube-.- PÖSS PÖSS :D

   jag ser ut som ett cp men hanna e jätte söt :D <3


Kommentarer
Postat av: FIA DEN SÖTASTE

sakna philip.nu ! <3

2009-08-03 @ 00:35:18
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0