Seg och sliten som vi säger i skåne.

tjotjo det var ett tag sen jag blogga, men jag har faktiskt inte pallat så mycket även fast jag bara har suttit framför datan typ för det mesta sen sist haha. Fan drömde sjuka drömmar inatt asså.. Jag var typ med max och skulle ta nåt jävla tåg till typ uppsala, fast så tog jag fel tåg och fick hoppa av i farten.. :S sen fick jag springa jättelångt och snabbt för att hinna till tvärbanan för jag var på fel tågstation -.-' så var det nån jävla gubbe som va kung på att cykla fast han kunde inte skjutsa mig för hans sadel hade blivit snodd.. Men till sist kom jag och max till uppsala och så helt plötsligt var hanna och cissi där och jag fick inte kolla på hanna för då blev cissi sur och slog mig :s hårt. Aaaaajjjjjjjjaaaaa nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på nå gay Olsen brothers.. Sofia tycker att dom är bra, jag fattar inte riktigt, men men så kan det gå. och nu fick jag reda på att hon lyssnar på Jedi Mind Tricks (världens jävla gangsta rap xD) haha. När jag vakna såg jag att jag hade fått typ 5 sms från natten :S tydligen många som var uppe då och måste smsa sötphilip (A) t.ex. hanna smsa klockan 3 :$ och då sov jag. Och jag hade tänkt smsa henne typ 2 fast då kom jag på att hon hade skrivit i sin blogg att hon skulle sluta lägga sig så sent för att då vaknar man ju sent och missar halva nöjet -.-'. Gud straffar mig för något.. :(  aja han får väl vara dryg då!? :O ajuste min blogg skulle ju inte ha något med henne att göra. det där va sista! aja nu ska jag fortsätta röka min feta och lyssna på Because I got high. Ljög om det första men allvarlig på det andra (A) HEJHEJ!<3

  morgonfrillaN^ :)

Kommentarer
Postat av: han som har din tröja

va fan har du gjort du är söt för första gången :P hahah

2009-08-14 @ 22:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0