Rubrikslös!

Hej günters! nu är det så att en viss Hanna Brag tror att hon är med i min blogg typ hela tiden med hennes kaxiga kommentar "Haha känns som om jag är med i din blogg ganska ofta ;p" OCH JAG SKA SÄGA DIG ATT JAG HAR FAKTISKT MYCKET INTRESSANT SOM INTE HANLDAR OM DIG ALLS! som till exempel idag så åt jag nudlar, det har fan inget med dig att göra!? nej då så och hanna det här inlägget handlar om precis ALLT utom dig, fattar du det bragen!? nej du fattar inte, så låt mig göra det lite klarare för dig; sluta läs nu, för det kommer inte handla något mer om dig från och meeeed NU. HANNA VARFÖR LÄSER DU FORTFARANDE FÖR!? jag sa att det inte handlar om dig så dra ditt pepparn växer! (HAHAHA BÄSTA UTTRYCKET EVER!?) som sagt jag har massa intressanta saker i min blogg, och mycket fina bilder, och du e bara med på typ 2! elr kanske 3. elr 4-5 elr nåt MEN DET SPELAR INGEN ROLL FÖR ATT.. jag vet inte nu kommer jag inte på något mer att skriva. Men alla ni som läste enda hit ser ju att inlägget absolut INTE handlar om hanna.   nolifer!!!!


Kommentarer
Postat av: missBrag

Fina bilder!

2009-08-07 @ 12:11:55
URL: http://missbrag.blogg.se/
Postat av: Henke

Tekniiskt sett handlar den om att den inte handlar om henne haha

2009-08-09 @ 02:35:54
Postat av: Henke

Tekniiskt sett handlar den om att den inte handlar om henne haha

2009-08-09 @ 02:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0