öh.. onsdag..?

ja hej hej friends : )

idag har jag fan bara sovit ätit mackor och suttit framför datan : ) när jag gick till toan för att dra min morning pee så såg jag i spegeln att den där finnen/blåsan utanpå min läpp var typ lika stor som en fotboll? jag blev jätterädd och trodde jag hade svininfluensan men det gick över haha! bara så alla vet så har jag ägt på alla spel jag kört idag! fast jag orkar inte säga hur mycket jag ägde för det kommer ta typ ett par timmar. Nu sitter jag och lyssnar på musik i kallsingar och tshirt haha. jag måste fan börja vända om dygnet asså.. Skolan börjar ju endå om typ 2 veckor och 2-3 dar  typ? kan inte lägga mig 5 och vakna 2 varje dag, får försöka ta mig upp lite tidigare (typ 1) haha så tar vi det mer och mer dag för dag ;D dagens bästa moment var när hanna smsa mig för hon gör aldrig det hihi(a). nää nu ska jag väl typ.. göra något.. haha ses :)!

 är man stekare så är man. så är de ba' !! ;)

Kommentarer
Postat av: missBrag

Haha känns som om jag är med i din blogg ganska ofta ;p

2009-08-06 @ 15:55:23
URL: http://missbrag.blogg.se/
Postat av: inte philip

nej det är du inte!!!

2009-08-06 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0